top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטל פליקסברודט

שיווק דיגיטלי, קידום אתרים, קמפיינים בפייסבוק ולמה אתם צריכים את זה בכלל?

עודכן: 22 ביולי 2019



בעידן של היום, העידן הדיגיטלי, עסק שלא מחזיק בדף פייסבוק פעיל או באתר תדמיתי שמשובץ בתוצאות הראשונות בגוגל - בעצם לא קיים.

​יכול להיות שתגיעו להבנה הזאת בתחילת דרככם העסקית ויכול להיות שתגיעו להבנה הזאת בשלב מאוחר יותר בו לפתע תגלו שהעסק לא ממריא כפי שציפיתם, אבל דבר אחד בטוח - אם אתם קוראים שורות אלה, אתם לבטח כבר מבינים במידה כזאת או אחרת, שאתם צריכים את זה כדי להתקדם ובנוסף לכך, שאתם נדרשים לשרותיו של אדם מקצועי שיעזור לכם.

אז בשביל זה אני כאן.

כידוע לכם, רשת האינטרנט והרשתות החברתיות וביניהן פייסבוק, מספקות נגישות ויכולת להגיע לכל אדם, עסק, שירות ומידע נדרש - בהקלקת עכבר. וכבעל עסק שרוצה שהלקוחות שלו יוכלו להגיע אליו ולשמור אתו על קשר שוטף או שלקוחות חדשים יוכלו למצוא אותו בקלות - חייב להיות חלק מהרשת הזאת.

באחת הפגישות שקיימתי, אמר לי בעל עסק:

"אני אדם פשוט, כשאני רוצה לקנות חולצה - אני הולך לחנות הקרובה ליד הבית וקונה חולצה. כשהבת שלי רוצה לקנות לעצמה בגד, היא שולפת את הטלפון הנייד, מתקתקת כמה מילים והנה - בחנות אחת, הבגד שהיא רצתה עולה ככה וככה, בחנות אחרת, יש מבצע על 3 בגדים באותו מחיר של הבגד מהחנות הראשונה, בחנות אחרת, מעט רחוקה יותר, יש מבצע סוף עונה 50% על כל החנות... אני גם רוצה שלקוחות יוכלו למצוא אותי ככה. אני אולי שייך לדור הישן, אבל היום אני מבין שאני צריך את הנגישות הזאת אם אני רוצה להמשיך להתקיים כעסק" - וכמוהו, כמובן, יש עוד רבים.

אתם יכולים למכור את המוצר הכי יפה והכי טוב או לספק שירותים מקצועיים ברמה מאוד גבוהה - אבל אם אף אחד לא יכול לדעת מזה, לדעת מי אתם ומה אתם מספקים - אתם תמצאו את עצמכם עומדים במקום כשאחרים, שכבר הבינו את היתרונות של השיווק הדיגיטלי ומה הוא יכול לתרום להם ומשתמשים בו למטרותיהם - משגשגים ומצליחים.

 

נכתב ע"י טל פליקסברודט

שיווק דיגיטלי לעסקים | tf Digital Marketing

מומחה בעיצוב וקידום אתרי אינטרנט, הדרכה וניהול פרסום בפייסבוק וקמפיינים ברשתות חברתיות

ליצירת קשר: 054-9000360

 

קראתם? אהבתם?

מוזמנים לסמן לייק בעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב

וכמובן לשתף אחרים :)



28 צפיות0 תגובות
bottom of page